Fundamentals of Digital Marketing
Welcome to the course where you will acquire valuable skills in analyzing current trends in digital services, strategizing the utilization of digital sales channels, and leveraging digital tools to bolster marketing efforts. By completing this course, you will be equipped with essential competencies crucial for thriving in contemporary business environments.
Kaikille aloille soveltuva (monialainen), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Aikataulutettu verkko-opiskelu
Toteutusaika: 01.06.2024 - 31.12.2024
182 paikkaa jäljellä
Ilmoittautuminen: 29.05.2024 - 30.11.2024
0,00 €
Tutkinto, johon opinto kuuluu Laureassa: Avoimen ammattikorkeakoulun koulutus
Koulutuksen laajuus: 2 opintopistettä
Pääasiallinen opetuskieli: englanti
Koulutuksen taso: AMK
Sijainti: Laurea Verkkokampus
Ilmoittautumistilanne: 118 / 300
Tietoa koulutuksesta
Skills you will gain:
- analyze current trends in digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
Anyone interested in marketing and want to acquire new skills in digital marketing
Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study unit, you will complete a digital marketing certification and get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.
The student is able to – analyze current trends in digital services – plan how to use digital sales channels – use digital tools to support marketing
Canvas learning environment will open at the start of the course. Students will complete a part of the course on Google’s Digital Garage service.
Kurssilla on kaksi arvioinnissa huomioitavaa tehtävänpalautusta, jotka kummatkin tulee olla tehtynä kurssin päättymispäivämäärään (31.12.2024) mennessä. Tarkemmat tiedot ovat Canvas-oppimisympäristössä.
Kesälomakaudella heinäkuussa ja vuodenvaihteen lomien aikana ei kirjata arviointeja. Lukukauden loppuun mennessä tehdyt suoritukset kirjataan kuluneelle lukukaudelle, 31.12. mennessä tehdyt syyslukukaudelle ja 31.7. mennessä tehdyt kevätlukukaudelle.
1 op = 27 h opiskelijan työaikaa
Kotler, Kartajaya, Setiawan. 2016. Marketing 4.0. Saatavilla e-kirjana Laurea Finna -kirjastosta
Arvioinnin perusteet kuvattu Canvasissa. Kurssi arvioidaan hyväksytty/hylätty-asteikolla.
Arviointiasteikko: Hyväksytty/Hylätty
Laurean tutkinto-opiskelijat eivät voi valita opintoa. Tutkinto-opiskelijoille on sama sisältö on tarjolla osana opintoa HL00BQ81 Digital Marketing and Sales.
Please familiarize yourself with the cancellation process and cancellation terms.