Vastuullisuus ja tulevaisuuden kuluttaja brändin keskiössä

Opinnot parantavat osaamistasi neurotieteiden ja tulevaisuusajattelun avulla, kehittää vastuullisuusosaamista sekä kilpailukykyä valintamuotoilua hyödyntämällä kansainvälisille markkinoille. Koulutus tukee strategista suunnittelua ja kestävää kehitystä. Samalla voit verkostoitua ja pohtia uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Lisäksi se auttaa brändin kehittämisessä, mikä lisää kuluttajien arvostusta yrityksen vastuullisuudelle.

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Lähiopiskelu

Toteutusaika: 01.09.2024 - 31.03.2025

Ilmoittautuminen suljettu
Jaa somessa:

Koulutuksen laajuus: 15 opintopistettä

Pääasiallinen opetuskieli: suomi

Koulutuksen taso: AMK

Sijainti: Laurea Tikkurila

Tekstiili- ja vaatetusalan pk-yritysten henkilöstön edustajille sekä alalle valmistuneille suunnatun erikoistumiskoulutuksen myötä syvennät ymmärrystäsi tulevaisuuden trendeistä, vastuullisuudesta ja siitä raportoinnista sekä kuluttajaymmärryksestä. Näin pääset kehittämään yrityksellesi merkittävän kilpailuedun kestävän kehityksen mukaisesti kansainvälisille markkinoille.

Suomen Tekstiili ja Muoti ry:n tukemassa koulutuksessa kehität kilpailukykyäsi, integroit vastuullisuutta osaksi liiketoimintaasi, verkostoidut alan ammattilaisten kanssa ja kehität brändiäsi tuloksellisesti.

15 opintopisteen erikoistumiskoulutus järjestetään monimuoto-opintoina, jotka sisältävät tapaamisia Laurean Tikkurilan kampuksella sekä luentoja Teamsin ja Zoomin kautta. Koulutus on osallistujille maksuton.

Tietoa koulutuksesta