Vastuullisuus ja tulevaisuuden kuluttaja brändin keskiössä
Opinnot parantavat osaamistasi neurotieteiden ja tulevaisuusajattelun avulla, kehittää vastuullisuusosaamista sekä kilpailukykyä valintamuotoilua hyödyntämällä kansainvälisille markkinoille. Koulutus tukee strategista suunnittelua ja kestävää kehitystä. Samalla voit verkostoitua ja pohtia uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Lisäksi se auttaa brändin kehittämisessä, mikä lisää kuluttajien arvostusta yrityksen vastuullisuudelle.
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Lähiopiskelu
Toteutusaika: 01.09.2024 - 31.03.2025
Koulutuksen laajuus: 15 opintopistettä
Pääasiallinen opetuskieli: suomi
Koulutuksen taso: AMK
Sijainti: Laurea Tikkurila
Tekstiili- ja vaatetusalan pk-yritysten henkilöstön edustajille sekä alalle valmistuneille suunnatun erikoistumiskoulutuksen myötä syvennät ymmärrystäsi tulevaisuuden trendeistä, vastuullisuudesta ja siitä raportoinnista sekä kuluttajaymmärryksestä. Näin pääset kehittämään yrityksellesi merkittävän kilpailuedun kestävän kehityksen mukaisesti kansainvälisille markkinoille.
Suomen Tekstiili ja Muoti ry:n tukemassa koulutuksessa kehität kilpailukykyäsi, integroit vastuullisuutta osaksi liiketoimintaasi, verkostoidut alan ammattilaisten kanssa ja kehität brändiäsi tuloksellisesti.
15 opintopisteen erikoistumiskoulutus järjestetään monimuoto-opintoina, jotka sisältävät tapaamisia Laurean Tikkurilan kampuksella sekä luentoja Teamsin ja Zoomin kautta. Koulutus on osallistujille maksuton.


Tietoa koulutuksesta
Tiedätkö mitä tulevaisuudessa liiketoiminnassasi tapahtuu?
Opintojen aikana opit tulevaisuusajattelun käsitteet ja perusteet. Opit ymmärtämään muuttuvan toimintaympäristön trendejä ja muutosilmiöitä sekä niiden tarjoamia liiketoimintamahdollisuuksia. Opit keräämään tulevaisuustietoa ja luomaan tulevaisuuskuvia.
Yritysvastuuraportointi liiketoiminnan kehittämisessäOpinto tarjoaa ymmärryksen vastuullisuuden osatekijöistä liiketoimintastrategiassa ja opettaa analysoimaan sekä kehittämään strategisen johtamisen työkaluja vastuullisuuden tueksi.
Kuluttajaymmärrys neurotieteen avuinKurssi tarjoaa perustiedot neurotieteestä asiakasymmärryksen näkökulmasta. Opit soveltamaan neurotyökaluja kuluttajien päätöksenteon analysoimiseksi ja hyödyntämään kerättyä dataa liiketoimintamallien kehittämisessä.
Tekstiili- ja vaatetusalan pk-yritysten henkilöstön edustajat sekä alalle valmistuneet.
Kehität kilpailukykyäsi, integroit vastuullisuutta osaksi liiketoimintaasi, verkostoidut alan ammattilaisten kanssa ja kehität brändiäsi tuloksellisesti.
Monimuoto
Koulutus järjestetään suomeksi ja materiaalit jaetaan koulutuspäivien aikana sähköisesti.
Kouluttajat: Lehtori, Sini Temisevä Lehtori, Suvi Sivén Yliopettaja, Jyrki Suomala